Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ajc.edu.vn:8080/dspace/handle/123456789/9791
Title: Content marketing trong kỷ nguyên trải nghiệm khách hàng
Authors: Frisch, Randy
Keywords: Marketing;Trải nghiệm;Khách hàng
Issue Date: 2019
Publisher: Lao động
Abstract: Nội dung cuốn sách gồm 3 phần: Phần 1: Thông điệp; Phần 2: Làm thế nào để cá nhân hóa trải nghiệm nội dung theo quy mô lớn; Phần 3: Sở hữu trải nghiệm nội dung.
Description: 337tr.
URI: http://thuvien.ajc.edu.vn:8080/dspace/handle/123456789/9791
ISBN: 9786049865725
Appears in Collections:Marketing

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
011.pdf7.26 MBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.