Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ajc.edu.vn:8080/dspace/handle/123456789/9030
Title: Chiến lược Influencer marketing
Other Titles: The age of Influence; Tối đa sức mạnh thương hiệu khi triển khai chiến dịch Influencer hiệu quả
Authors: Schaffer, Neal
Keywords: Hiệu quả;Chiến lược;Tiếp thị
Issue Date: 2021
Publisher: Thanh niên
Abstract: Đưa ra những chiến lược, khai thác hiệu quả sức mạnh của con người, tận dụng tiếng nói của các influencer để lan tỏa thông điệp thương hiệu, tương tác với khách hàng và công chúng mang lại hiệu quả cao.
Description: 342tr.
URI: http://thuvien.ajc.edu.vn:8080/dspace/handle/123456789/9030
ISBN: 9786043178302
Appears in Collections:Marketing

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10. Chien luoc influencer marketing.pdf10.26 MBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.