Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ajc.edu.vn:8080/dspace/handle/123456789/8868
Title: Branding 4.0
Authors: Isarabhakdee, Piyachart
Keywords: Tiếp thị;Thương hiệu;Kinh doanh
Issue Date: 2018
Publisher: Lao động
Abstract: Phân tích những đặc điểm của marketing và xây dựng thương hiệu trong tiến trình Marketing 4.0; sức mạnh của thương hiệu (Branding) nhằm cải thiện cuộc sống của người tiêu dùng cũng như nhà sản xuất
Description: 412tr.
URI: http://thuvien.ajc.edu.vn:8080/dspace/handle/123456789/8868
ISBN: 9786049824647
Appears in Collections:Marketing

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
68. Branding 4.0.pdf13.19 MBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.